اگر می دانستید که آدمها چقدر به
بودن با هم
خندیدن
حرف زدن
درد دل کردن
و چای نوشیدن با هم احتیاج دارند،
قدر عزیزانتان را بیشتر می دانستید...
برچسبها: متن , دلنوشته
دلم میخواست بهش بگم...
ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:51